بیمه کالای دیجیتال


 

بیمه سامان محصول بیمه ای برای کالای دیجیتال ارائه داده که می تواند آسیب های احتمالی که به تلفن همراه یا لپ تاپ و تبلت شما وارد می شود پوشش داده و خسارت های احتمالی را جبران کند.

بیمه کالای دیجیتال سامان شامل چه کالاهایی می شود؟

موبایل، لپ تاپ، تبلت یا کتابخوان، ساعت هوشمند، رایانه رومیزی All in One، و سایر تجهیزات الکترونیک.

چه خطراتی تحت پوشش قرار می گیرند؟

سرقت با شکست حرز، نفوذ مایعات (آبخوردگی)، شکست، آتش سوزی، بلایای طبیعی، نوسانات برق

مدت زمان قرارداد بیمه کالای دیجیتال چقدر است؟

یک سال

آیا بیمه کالای دیجیتال سامان هزینه تعویض موبایل، تبلت و لپ تاپ را به من پرداخت می کند؟

بله! در صورتیکه کارشناسان مراکز خدمات تخصصی پارس رسانه تائید نمایند که امکان تعمیر و برطرف کردن کامل مشکلات دستگاه شما وجود نداشته باشد ( خسارت کلی)، هزینه تعویض دستگاه مطابق با شرایط مندرج در گواهی بیمه نامه و سایت به شما پرداخت می شود.

مدت زمانی که تعمیر دستگاه من طول می کشد چقدر است؟

مراکز خدمات فنی ما سعی بر آن دارند که حداکثر در مدت دو هفته کاری نسبت به تعمیر و تحویل دستگاه شما اقدام کنند. مدت زمان دقیق انجام تعمیرات بستگی به نوع خسارت وارده و قطعات یدکی مورد نیاز دارد و ممکن است در بعضی موارد خاص طولانی تر شود. اطمینان از کیفیت انجام تعمیرات و رضایت شما برای ما بالاترین اولویت را دارد.

آیا گواهی بیمه کالای دیجیتال سامان، مختص دستگاه‌های نو است؟

خیر. در صورت تایید سلامت دستگاه توسط کارشناسان فنی شرکت پارس رسانه ، دستگاه های دست دوم هم تحت پوشش بیمه ای قرار می گیرند.

آیا خسارت های وارده به دستگاه من فقط در داخل کشور تحت پوشش بیمه سامان است؟

خیر. با خیال راحت از دستگاه خود در سفرهای خارجی استفاده کنید. در صورت بروز حادثه، می توانید پس از بازگشت به کشور به مراکز خدمات طرف قرارداد مراجعه نمائید.